ΜΑΘΗΜΑ / ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Σκοπός μαθήματος:
Η αξιοποίηση από τους φοιτητές των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν από το πρώτο μάθημα (Εισαγωγή στην Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα) και η συμπλήρωση / αναβάθμιση του γνωστικού υπόβαθρου τους, εστιάζοντας σε συγκεκριμένα ζητήματα, έτσι ώστε να είναι σε θέση μετά το πέρας του μαθήματος, να εκπονήσουν ένα πλήρες επιχειρηματικό σχέδιο καινοτόμου δραστηριότητας.
Περιεχόμενο μαθήματος:
Το μάθημα έχει την ακόλουθη διάρθρωση / δομή:
Εβδομάδα |
| Διαλέξεις | Εργαστήρια (studios) |
1η | Μεθοδολογία εκπόνησης επιχειρηματικών σχεδίων | - |
2η | Έρευνα αγοράς: μέθοδοι ανάλυσης προσφοράς και ζήτησης | - |
3η | Χρηματοοικονομικός σχεδιασμός επιχειρηματικού σχεδίου | - |
4η | Προϋπολογισμός Επιχειρηματικού Σχεδίου | - |
5η | Οικονομικό Μάνατζμεντ: Κοστολόγηση, Τιμολογιακή πολιτική, Επενδυτικές αποφάσεις | - |
6η | Σχέδιο Marketing | - |
7η | Χρήσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων | - |
8η | Επιχειρηματικές συνεργασίες: μέθοδοι και στρατηγικές | - |
9η | - | Δημιουργία επιχείρησης (προσομοίωση με χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας) |
10η | - | Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου (προσομοίωση με χρήση ηλεκτρονικής πλατφόρμας) |
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, εκτός από τις διαλέξεις και τα εργαστήρια, προβλέπονται τα εξής:
· πραγματοποίηση επισκέψεων σε επιχειρήσεις,
· διαλέξεις από επιχειρηματίες ή στελέχη επιχειρήσεων και φορέων, σχετικά με ζητήματα που αφορούν στην ανάπτυξη και υλοποίηση επιχειρηματικών σχεδίων.
Τρόπος Αξιολόγησης:
Αξιολογούνται οι εργασίες που εκπονούνται απο τους φοιτητές στη διάρκεια των εργαστηρίων καθώς και η εργασία (επιχειρηματικό σχέδιο καινοτόμου επιχειρηματικής ιδέας), που παραδίδεται στο τέλος του εξαμήνου.